tirsdag 25. november 2008

God vinter:)

Da var vinteren her igjen å jeg tenker i år som i fjord "jeg kan ikke huske at det noen gang har vert så kaldt" å jeg synes at jeg er heldig vist jeg overlever denne vinteren også, takk gud for varme hus! Tenk i gamle dager når de ikke hadde hus det er ikke rart at folk døde ungre før enn nå jeg er sikker på at det ikke har noe me utvikling innen medisin å gjøre det har med hus å kulde!! hehe.. Ja dette er jo også den føste snøen til Mariell og det virker ikke som om hun heller liker å fryse. Tror jeg heller bare vil flytte til syden å slippe dette:P glatt er det også, var på nattevakt i natt å skulle gå en runde kl 3 i natt så kom jeg i en sving og der sklei jeg rett på ræva:P Jeg reiste meg flau opp å tittet rundt meg å tenkte shit håper ingen så meg nå.. hallo!! akkoratt som om det er så mange som ser deg når klokken er 3 på natta sa jeg til meg selv å jikk videre... hatt det hode:P menmen... dere får ha en god vinter nå går jeg i dvale og håper at jeg overlever i år også;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Goooood vinter t deg og lille søte :D