torsdag 25. desember 2008

ny data:)

jepp da var 1.juledag her:) i fjor såv jeg på denne tiden men, i år ble det ikke noe av det lille mariell hadde bestemt seg for at mamma skulle vekkes hal 8. menmen, da får jo jeg tid med den nye dataen som jeg fikk i går:D så nå eg mamma på nett mens mariell kviler seg litt...
tenk jeg fikk faktisk ny data av kjartan til jul, det er en liten rosa 10tommer:P kjempe kul:D jeg har sikkert den snilleste mannen i universet så i dag får han såve litt ekstra mens jeg å malin sitter med våre nye dataer for hun fikk også laptop til jul men det var ikke en liten en helt vanlig, som hun ska bruke til lekser, så nå sitter hun og spiller inne på idol. dette blir en topp dag det kjenner jeg bare på meg:) håper alle dere andre også fikk det dere ønsket dere å at dere får en fin dag i dag;)

Ingen kommentarer: